czwartek, 20 lutego 2014

     Dzisiejszy post poświęcę w całości porównaniu oferty jaką zaprezentowały nam nasze sieciówki na zbliżającą się dużymi krokami wiosnę. Cieńsze kurtki, marynarki, koszule, spodnie, bluzy. Już się powoli cieszę na myśl o zrzuceniu przynajmniej jednej warstwy z zimowej „cebuli”.
      Przewertowałem w sieci propozycje takich sieci jak ZARA, NEW YORKER, H&M, RESERVED, HOUSE, BERSHKA. I niestety muszę powiedzieć, że straszna bieda w tym roku. Z tłumu jednak muszę wyróżnić jak na mój gust ofertę New Yorker`a. Na ich stronie znalazłem najwięcej ciekawych kreacji. I nie ukrywam już nie długo wybiorę się do salonu sprzedaży NY :). OK, jedziemy z tematem.
           Zacznę od mojej ulubionej pozycji w garderobie, lekkie kurtki i płaszcze wiosna 2014. Podobnie jak i w zimowych kolekcjach, tak i teraz przeważają pikowane propozycje, dalej skóropodobne, oraz skóra naturalna. Wybrałem dla Was najciekawsze propozycje…


H&M
Pikowana Kurtka 229 zł

BERSHKA
 Kurtka motocyklowa  769 zł

NEW YORKER
Kurtka 279 zł
RESERVED
Pikowana kurtka 249 zł
RESERVED
Płaszcz 249 zł
          
          Powiedzmy, że już jest na tyle ciepło, aby zrzucić kurtkę i przywdziać coś lżejszego. I tutaj też znalazłem coś odpowiedniego…

ZARA
Skórzana koszula wierzchnia 599 zł
NEW YORKER
Blezer 159 zł
Spodnie 199 zł
              Tak na marginesie, ten zestaw przykuł moją uwagę, ponieważ dokładnie takich spodni szukałem, a koszula i lekka marynarka bardzo dobrze ze sobą współgrają.

Odnośnie spodni, cóż w tym sezonie ciąg dalszy przetarć i rozdarć, ogólnie podniszczone jeansy nadal na topie. Na rynku pojawiły się również dostępne już dla nas cenowo spodnie o obniżonym kroku. Od momentu, gdy się pokazały na światowych salonach minęło już sporo czasu. Ale skoro i tak wszystko do nas dociera z opóźnieniem, tak więc i ten trend jeszcze na naszych ulicach, przynajmniej w tym roku pozostanie.

ZARA
Spodnie Pumpy 169.90 zł
Bluza 129 zł
H&M
Spodnie CHINOS 129,90 zł
Tanktop 39.90 zł
Bluza 79.90 zł


Zara, ahh… Dlaczego wszystko co new, jest tak drogie, a na przeceny trzeba długo czekać. Z tych nie najdroższych ciekawe spodnie i buty… 

ZARA
Spodnie 199 zł
Buty 289 zł


Hehe, jak patrze na ta koszulę, to już ją widzę w mojej szafie. Spodnie również ciekawe, kultowy przycierany jeans…No i wszystko w z nowej kolekcji a cenowo bardzo przystępnie...:)

NEW YORKER
Koszula 79.95 zł
Spodnie 159 zł

Myślę, że temat wiosny w modzie nie jest jeszcze zakończony, powrócę do niego w następnym poście.
Podsumowując dzisiejszy temat, po prostu, bez żadnej presji i korzyści z reklamy, z czystym sumieniem, zapraszam Was do sklepów NEW YORKER, gdyż to oni jak dla mnie górują w wiosennej ofercie, oraz przystępnych cenach. Oferta ta dotyczy nie tylko pozycji for Man, ale również dla płci piękniejszej :)

Adios…, już nie długo :)

2 komentarze:

  1. Vistula też pokazała coś ciekawego na wiosnę: http://vistula.pl/kurtki-i-plaszcze, świetne te kurtki, aż się chce zrzucić te ciężkie płaszczyska.

    OdpowiedzUsuń
  2. Udało mi się ostatnio zakupić buty asics męskie i muszę przyznać, że znalazłem je w bardzo dobrej cenie. Mój znajomy polecił mi świetnej jakości buty firmy Asics i muszę przyznać, że są naprawdę wygodne. Warto zajrzeć na stronę Ceneo, gdzie muszę przyznać, że udało mi się znaleźć jakościowe oferty dużo taniej, niżeli w dużych sklepach w centrum.

    OdpowiedzUsuń