sobota, 15 lutego 2014

A co tam, jeszcze tym razem uczepię się pomarańczowej strony mojego świeżego zakupu, dodając ulubiony szalik, wysłużoną koszulę, oraz wczoraj zdjęte z pułki sklepowej spodnie. Kurtka okazała się dobrym wyborem, mogę to już stwierdzić po kilkunastu dniach korzystania z niej. Praktycznie, zamiast jednej mam dwie różne, bardziej stonowaną granatową oraz krzykliwą pomarańczową.
Koszula bardzo dopasowana, taka jak lubię
 z nietypowego jeansu i białym kołnierzykiem. Spodnie… a co, z promocji rzecz jasna, udało mi się jeszcze wyszukać odpowiedni na mnie rozmiar, przy czym kosztowały całe 59.99zł. Szalik jako dodatek z ubiegłego sezonu zimowego, „ciepły” i uniwersalny, my precious... 
Jak to wszystko wyszło w zestawieniu możecie zobaczyć i ocenić na zdjęciach poniżej. 

Kurtka WRANGLER
Szalik H&M
Koszula ZARA
Spodnie RESERVED

Torebka RESERVED



O mnie…
Można by pisać, opowiadać bardzo długo o wszystkich moich pasjach, zainteresowaniach, pomysłach na przyszłość. Skupię się na tych najbardziej aktualnych i bieżących.
Rok temu dostałem olśnienia jak można urozmaicić mój salon, postanowiłem zburzyć kawałek ścianki i postawić akwarium… Akwarystyka, natura, ryby, woda, rośliny a wszystko to w funkcjonalnej...hm meblościance ?... chyba tak to można nazwać. Tak czy inaczej, ogrom pracy i środków, przerosło mnie finansowo i psychicznie, ale efekt… zadowalający..:)

250 l
Nie uwierzycie, ale gdzieś pomiędzy tymi wszystkimi wariacjami jakie codziennie wymyślam, mam czas na spełnianie się również w kuchni, a dokładniej, uwielbiam gotować, eksperymentować z potrawami, wymyślać nowe i przy okazje to wszystko potem zjeść :). Co roku z plonów działkowych przyrządzam spore ilości nalewek i win, których potem nie wylewam za siebie…

~ 45 l :)

Resztę zachowam sobie na następne posty, aby was za bardzo w jednym nie zanudzać :) 





3 komentarze:

  1. Bardzo ładny zestaw. :) Świetnie wyglądasz w tych spodniach!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny look:) bardzo fajna kurtka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna kurtka:) bardzo żywe kolory

    OdpowiedzUsuń