niedziela, 2 marca 2014

     Zrobiło się już na dworze bardzo wiosennie więc w końcu można zmienić coś w swoim ubiorze. Dlatego też postanowiłem pokazać Wam moje nowe nabytki i te troszkę starsze.
W poprzednim poście rozpisywałem się na temat przecieranych spodni i takowe też udało mi się nabyć na ostatnich zakupach, a, że widniała przyczepiona do nich karteczka „przecena”, to tym bardziej mnie skusiły. Heh.. nie skończyło się na samych spodniach. W oko wpadła mi również koszula, która odbiegała stylem od standardowych, a że takie właśnie lubię, długo się nad nią nie zastanawiałem. Kwestia była tylko rozmiaru, został tylko „Large”, ale na szczęście L okazało się tym razem prawie idealne. Przy kasie kolejna niespodzianka, obniżona cena na 39zł. Ba… biorę.
Do spodni i koszuli z racji przystępnej temperatury, bezrękawnik. Wysoki, ciepły, futerkowy kołnierz, wykluczył szalik, który tym razem wydawał mi się zbędny. Komplet zamykają bordowe półbuty.
Wszystko wygodne i w moim guście, tak więc zapraszam do obejrzenia i poddania Waszej ocenie…

Bezrękawnik PULL & BEAR
Koszula ZARA
Spodnie RESERVED
Buty LASOCKI







4 komentarze:

  1. Świetny post!
    Zapraszam do mnie :)
    http://patrycjafashionlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Proponuję zakup garnituru, to nie tylko najbardziej elegancki i modny wybór jeśli chodzi o modę męską, ale idealnie sprawdza się w niemalże każdej sytuacji. Dobry producent garniturów uszyje go na miarę, z dobrej jakości materiałów a Pan do tego, zrobi sobie świetną sesję i napisze niebanalny artykuł. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro na dworze wiosennie to trzeba buty wymienić. Panom polecam trekkingowe obuwie z https://butymodne.pl/buty-trekkingowe-meskie-c55207.html , bardzo wysokiej jakości i dobrze się prezentujące. Cenowo również świetnie wypadają

    OdpowiedzUsuń