piątek, 24 stycznia 2014

Kilka dni temu pozwoliłem sobie na mały shopping… Ahh, ohhh… mnogo promocji, tylko, że już same „resztki” na stole pozostały. To nic, mój bystry J wzrok wyhaczył fajną puchową kurtkę H&M za jedyne 75 złotyszy..! Nom, ale docelowo szukałem kurki zimowej, a ta troszeczkę za cienka jak na silne mrozy, więc szukamy dalej… Znalazłem takową piękną, pikowaną, w „ZARA”, przymierzyłem no i niesmak. Wszystko ładnie, pasuje, lecz puch dosłownie się z niej wysypywał, a ja tego nie lubię. 

Koszula REPORTER
Kurtka ZARA

         Szczerze,... straciłem już nadzieję, że to będą udane zakupy, tyle sklepów, godziny truptania po błyszczących płytkach, no cóż, czasami tak bywa :)                            
Na koniec postanowiłem oglądnąć jeszcze propozycje Wranglera. Zaświeciły mi się oczy na widok ładnej pikowanej, puchowej kurteczki, która okazała się być dwustronna, delikatnie przeciwdeszczowa i tam kilka innych bajerów, oczywiście cena była adekwatna i choć po promocji to zmusiła mnie do chwili zastanowienia… Trwało to jakieś kilka minut i już miałem ładną nową torbę z dużym „W” w ręce.

                           Strona bardziej "krzykliwa"...:)

Bluza SMOG ( NEW YORKER )
Kurtka WRANGLER
Spodnie ZARA
Buty LASOCKI



                                                 Stonowana...



Szalik H&M
Kurtka Wrangler
Spodnie H&M
Buty H&M



         Ogólnie rzecz biorąc można teraz dobrać sobie naprawdę ładne kurtki, w bardzo przystępnych cenach o ile ktoś dysponuje rozmiarami S, lub XXL. Reszta jest już niestety mocno przebrana. 

Cdn…


2 komentarze:

  1. Ty chyba lubisz takie odważne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kto powiedział, że trzeba nosic tylko czarne i białe kolory :p Trzeba być odważnym i eksperymentować :) Może też założyć buty sportowe https://butymodne.pl/buty-sportowe-meskie-c257929.html i sprawdzić jaki będzie efekt końcowy... bo dlaczego nie?

    OdpowiedzUsuń