piątek, 17 stycznia 2014


           Długo kazałem Wam czekać na ciąg dalszy mojego bloga... Pomysłów mi nie brakowało, po prostu przekonałem się, że z ich realizacją to nie taka prosta sprawa jak z początku myślałem. Nie zraziłem się jednak i postanowiłem brnąć dalej w temacie. W dniu w którym miała odbyć się moja mała sesja zdjęciowa w plenerze było ponuro i deszczowo, więc zorganizowałem bardzo amatorskie studio fotograficzne w domu, gdzie przynajmniej ciepło było. Na plener jeszcze przyjdzie czas. Masa pstrykania, a tak nie wiele z tego wyszło...tak bywa, amatorka! :) Na początek, na luzie, tak jak ubieram się na co dzień, bez nowości rynkowych, ale też bez staroci...


Sweterek REPORTER Kamizelka PULL & BEAR Spodnie SMOG ( NEW YORKER ) Buty LASOCKI

Koszula REPORTER
Sweterek REPORTER  
Spodnie H&M

T-Shirt PULL & BEAR
             Spodnie ZARA               

Bluza SMOG ( NEW YORKER )
 Spodnie SMOG ( NEW YORKER )


































          Godziny wertowania stron internetowych w poszukiwaniu prawdy, Femira nigdy nie wspominała o modzie, tak więc duchowego wsparcia nie znajdę, pozostały profesjonalne strony zajmujące się stricte naszym tematem.
   „Co proponują projektanci na sezon 2014 dla mężczyzn ? Najnowsze trendy pozwalają wyglądać płci męskiej normalnie, na wybiegach przestały królować męskie spódnice, falbaniaste szorty, ubrania w dziewczęcych pastelowych kolorach i ultra dopasowane płaszczyki” (kresowiacy.com).
           Uff… Nie muszę już robić zakupów w Paryżu… Ale co ja zrobię z pełną szafą moich nowiutkich pastelowych spódniczek ?!. Zrobili mnie na szaro, jak zwykle. Tak, szaro, buro, zimno, pogoda… no właśnie jaka ? Już zima, ale mrozów nie ma, nie dajcie się zwieść „Zima nadchodzi”… A co najlepsze, zimowe kreacje już długo w promocyjnych boksach odłożone, tak więc jazda na shopping, rozmiarówka już coraz uboższa, a nowe kolekcje nie długo kurzem zajdą…

                W następnym odcinku: Cd... mojej szafy, coś więcej o sobie, zdjęcia z pleneru i nie tylko...

Cdn...


6 komentarzy:

  1. Jestem pod wrażeniem. Dobry początek.
    Czekam też na styl motocyklowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzie męskie ciuchy Reportera można kupic?mowa o naszych stronach?

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbliżej Tarnów - GALERIA GEMINI

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na http://bejeans.pl/ do zapoznania się z najświeższą kolekcją oraz skorzystania z atrakcyjnych promocji w posezonowych outletach. Markowe ubrania i dodatki w atrakcyjnych cenach. Oryginalne jeansy Wrangler, Lee, Levi’s, najmodniejsze modele butów oraz wiele więcej.

    OdpowiedzUsuń